2011. október 23., vasárnap

Flohmarkt

Tegnapelőtt voltunk a Gabival turi ruhaboltokban - gondoltam itt minőségibbek lesznek a turik, mint otthon - ééés... hát tényleg azok is, mert itt a "second hand" ruhaboltok nem használt ruhákat, hanem nagyobb boltok megmaradt árukészletét vásárolják fel ás árulják. Szóval itt _nincsenek_ turik. Aztán megkérdeztem erről egy helyi lányt a varróworkshopból, hátha tud jobbat és az egyik amit ajánlott, az a brémai bolhapiac (=Flohmarkt), amit vasárnap délelőttönként tartanak egy külvárosi bevásárlóközpont parkolójában. (Szóval a vásárlástalanított-vasárnapokon ezt lehet itt csinálni...)
Na, itt aztán minden volt, nemcsak ruhák: kertitörpék, porcelánok, Barbie-mellszobrok, bársonylámpák, leharcolt fúrók, biciklik... többnyire istentelen mennyiségű giccs.
Úgyhogy leginkább végigrohantam a bolhapiacon, aztán iszkoltam is tovább, mert már jó előre kinéztem magamnak, hogy a bolhapiac mellett van egy gát a Weseren. Na az viszont tök jó volt. Végignéztem, ahogy átzsilipelnek két hajót. Körülbelül egy órát álltam ott, majd odafagytam, de megnéztem!