2011. november 12., szombat

A backdoor kommunikáció csodái - avagy eltűntakulcsom, meglettakulcsom

Lementem mosni az alagsori mosodába, bepakoltam a ruháim, erre hopp, nincs meg a kulcsom. A mosoda ajtaja csak kulccsal nyílik, úgyhogy ott kell lennie a zárban. Vagy a mosodában, leesve. Mindent átnéztem, nincs!!! Kirángattam a vizes ruháim, átnéztem, nincs. Az egyetlen ember, aki közben ott járt, egy srác volt - még beszélgettünk is - gondoltam csak megkérdezte volna, ha talál ott egy gazdátlan kulcsot, és én meg ott vagyok... Szóval kedtem erőteljesen megijedni.
 Egy jó adag parázás után - írtam egy csodálatosan megfogalmazott német Segítslécci-A4-es csodát, és épp elkezdem kiragasztgatni, mire az üzenőtáblán találtam egy kontraüzenetet: "Megtaláltam a kulcsod, gyere" :)
Végülis az a csávó vitte el, akivel együtt mostunk... mert egy másik mosogép tetején hegytam, ő meg valószínűleg megtalálta, amíg én a ruhákat pakoltam be és nem figyeltem oda... és... dobpergés... túl hülyének érezte volna, hogy pont engem kérdezzen meg, hogy én hagytam-e ott. Hihetetlen!!! Eszement! Ánbövívaböl. De megvan.